måndag 4 januari 2016

Pockettoppen v1

Då verkar listan över Bokus bästsäljande pocketböcker från förra veckan vara uppdaterad och därmed är utmaningens fem första böcker bestämda!!

1. Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty
2. Konsten att höra hjärtslag - Jan-Philippe Sendker
3. En mörkare himmel - Mari Jungstedt & Ruben Eliassen
4.  Lejontämjaren - Camilla Läckberg
5. De förklädda flickorna i Kabul - Jenny Nordberg


Av dessa har jag faktiskt inte läst någon så det blir trevligt. Dock kommer jag inte läsa Lejontämjaren av Camilla Läckberg utan väljer istället att läsa någon av hennes tidigare. Jag har nämligen inte läst hennes sjunde eller åttonde deckare heller och vill ju såklart helst läsa i ordning!

Jungstedt har jag läst några av men detta är ju en helt ny serie. Spännande!
Resterande tre böcker är för mig helt nya bekantskaper. Ser fram emot detta!


Hur är det med er andra? Har ni läst allt på listan? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar