lördag 9 januari 2016

Bokbloggsjerka 8-11 januari

Bokbloggsjerkan är tillbaka! Jag har förstått storheten i detta nu när jag tjuvkikat på några olika bloggar! En sån här rolig upplevelse får man ju såklart inte missa! 
Inför varje helg kommer en ny fråga! Denna veckas fråga lyder;



Har du avgett några nyårslöften när det gäller läsning, böcker, författare etc.? 

Det är mycket listor och enkäter om litterära nyårslöften och planer som cirkulerar runt bland bloggarna nu. Jag svarar som jag gjort tidigare! Jag älskar utmaningar och kastar mig gärna in i det mesta jag kommer över. Jag uppskattar att få vidga mina vyer och stifta bekantskap med böcker som jag kanske aldrig hade läst annars. Ser det väl inte direkt som några löften utan mer som en rolig grej. 
Jag är oerhört glad att jag bestämde mig för att komma igång med bokbloggandet igen och jag hoppas att jag ska hitta många nya bokbloggar att läsa och att fler och fler ska hitta tillbaka till min sida! 


3 kommentarer:

  1. Tycker också utmaningar är ett roligt sätt att vidga sina vyer :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppar också gärna på utmaningar, men mer för att jag gillar utmaningen än för att vidga mina vyer haha ... x)

    SvaraRadera
  3. Det är nog det bästa sättet att ta sig an olika utmaningar, att se det som något roligt. Annars är nog risken stor att man tappar läslusten helt.

    SvaraRadera