måndag 4 januari 2016

Bokbloggsfråga v1


Denna veckan handlar Bokbloggsfrågan om utmaningar! 

Kommer du att delta i någon boklig utmaning under 2016? Antingen någon av de som cirkulerar i bokbloggsvärlden eller någon som du gör bara för dig själv. Finns det någon läsutmaning som du skulle vilja genomföra om det bara funnits mer tid?


Jag är väldigt förtjust i utmaningar och hoppar gärna på massor! Jag tycker att det är ett bra sätt att vidga min läsning och inte bara stirra mig blind på kriminalromaner och sånt som jag annars vanligtvis läser. I år anordnar jag själv tex Pockettoppen. Jag kommer också att vara med på flera andra utmaningar som snurrar runt här på bloggarna. Kanske det till och med kommer tillkomma någon till!? Vi får se. Allt ska hinnas med också! =) 

3 kommentarer:

  1. Jag är lika dålig på utmaningar som du är förtjust i dem :-). Men det kanske blir en i år. Vi får se.

    SvaraRadera
  2. Generellt sett så gillar jag utmaningar, men det får inte bli för mycket :)

    SvaraRadera
  3. Utmaningar är inte min grej!

    SvaraRadera