I Pockettoppen går det fortfarande lite trögt måste jag säga! Men den här månaden har jag iallafall läst en bok, Det lilla bageriet på strandpromenaden!
2. En mörkare himmel - Marie Jungstedt & Ruben Eliassen
3. De förklädda flickorna i Kabul - Jenny Nordberg
6. Grisfesten - Leif GW Persson
7 Att föda ett barn - Kristina Sandberg
8. Lejontämjaren - Camilla Läckberg
9. Kvinnan på tåget - Paula Hawkins
10. Mios Blues - Kristina Ohlsson
11. Den gränslöse - Jussi Adler-Olsen
13. Kvinna inför rätta - Louise Doughty
14. Arvet efter dig - Jojo Moyes
15. Falleri, fallera, falleralla - Carin Gerhardsen
16. Avdelning 73 - Sofie Sarenbrant
17. Vårjakt i Rosengädda - Emma Hamberg
18. Liv efter liv - Kate Atkinson
19. Alla kan se dig - Anna Jansson
21. Tre önskningar - Liane Moriarty
22. I sanningens namn - Viveca Sten
23. Den tredje rösten - Rolf Börjlind & Cilla Börjlind
24. Svart gryning - Rolf Börjlind & Cilla Börjlind
25. Det är något som inte stämmer - Martina Haag
26. När klockan slår fem - Denise Rudberg
I Temaläsningen går det som vanligt helt enligt planerna och den här månaden var det Historiska romaner som stod på programmet! Fantastiskt tyckte jag och passade genast på att läsa Livet går vidare av Karin Wahlberg.
Juli – Historiska böcker
Augusti – Ungdomsböcker
September – Faktaböcker
Oktober – Fantasy och övernaturligt
November – Skräck och spänning
December – Jul och nostalgi
I Boktolvan däremot går det lite sämre och nu ligger jag ett par böcker efter!
Mark Billingham
Reginald Hill
Anders De La Motte
Ninni Schulman
Denise Mina
Lars Bill Lundholm
Ann Rosman
I Spänningsutmaningen har jag läst ut Trasdockorna, som ju egentligen var juni månads bok. Någon mer än så hann jag tyvärr inte med.
I Månadens bok väljer jag Det lilla bageriet på strandpromenaden.
Och så var det Kaosutmaningen som jag tyvärr har råkat fippla bort på datorn och nu minns jag ju inte alls vilka nummer jag hade prickat in och villka jag saknade!? Får försöka se över det en dag!
Jag ligger efter med allt, typ.
SvaraRadera